Vi använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du detta. Så använder vi kakor
Skolfastigheter inför nytt inköpssystem från 1 december
Från och med 1:a december använder vi det nya E-handelssystemet Proceedo i syfte att effektivisera vår inköpsprocess.
För våra leverantörer kommer ingen förändring att märkas av i skickade beställningars innehåll eller utseende, men via digital attestering kommer det bli påtagligt att handläggningstiden minskar som följd av det nya inköpssystemet.
Alla Skolfastigheters befintliga leverantörsadresser och kontaktuppgifter är inlagda i Proceedo. Dock bör man som leverantör kontrollera att tidigare angiven adress för avrop fortfarande är korrekt, för att säkerställa att beställningar sker enligt fastställt avtal. Vid eventuell avvikelse, behöver Skolfastigheter snarast möjligt informeras om saken, för att kunna åtgärda adressuppgiften i inköpssystemet.
Vid behov av adressjustering, eller vid eventuella frågor, kontakta vår Upphandlingsavdelning via e-post: upphandling@skolfastigheter.se.